Karateliitto ottaa uuden Suomisport – digitaalisen palvelun käyttöön uuden lisenssikauden alkaessa 1.8.2017

uutiskuva_mobiilikuva

Karateliiton nykyinen lisenssijärjestelmä poistuu käytöstä 31.7.2017 ja Karateliitto siirtyy käyttämään uutta urheilujärjestöjen yhteistä Suomisport – digipalvelua. Uudistus toteutetaan lisenssikauden vaihtuessa 1.8.2017 alkaen. Suomisport – palvelun toteuttaa Olympiakomitea ja sen jäsenjärjestöt sekä kehittäjäkumppanit Vincit ja Maksuturva. Suomisport – palvelu otettiin käyttöön vuoden 2017 alussa neljässä pilottiliitossa.
Erinomaisesti onnistuneen pilottijakson jälkeen Suomisportiin on tullut mukaan jo yli 10 liittoa ja lisää liittoja tulee mukaan vaiheittain. Suomisportissa on huhtikuun alkuun mennessä myyty yli 13.000 lisenssiä. Rekisteröityneitä käyttäjiä on yli 18.000 ja urheiluseuroja on Suomisportissa mukana jo lähes 2.000.

Lisenssitilauksen voit tehdä 1.8.2017 alkaen linkistä www.suomisport.fi
Käytössäsi on kaikki maksutavat ja lisenssitiedot (lisenssitositteen) saat suoraan kännykkääsi maksun jälkeen.

Mitä harrastaja voi tehdä jo nyt?

Voit rekisteröityä Suomisporttiin jo nyt osoitteessa  www.suomisport.fi
Suomisportiin rekisteröityminen ei maksa mitään. Rekisteröityminen ja myöhempi uudelleen sisään kirjautuminen ja lisenssin tilaaminen tehdään kätevästi kertakirjautumiskoodilla käyttäen omaa puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta eli mitään käyttäjätunnuksia tai salasanoja sinun ei tarvitse muistaa.