Karateliiton Tähtiseuratapaaminen

toukokuu 19

Karateliiton Tähtiseuratapaaminen (ent. sinettitseminaari) Pajulahdessa 19.5.

Puheenjohtajapäivät lauantaina 19.5.2018 Pajunlahdessa

toukokuu 19 - toukokuu 20

Arvon seuran puheenjohtaja / seuravaikuttaja, Nyt on aika ilmoittautua Puheenjohtajapäiville, jotka pidetään 19.5.2018 Liikuntakeskus Pajunlahdessa Karaten Superviikonlopun yhteydessä. (Karateliiton kesäleiri, Ohjaajakoulutus, Maajoukkueleiri). Toivomme että mahdollisimman moni pääsisi paikalle koska nyt jos milloinkaan on aika muutokselle ja vaikuttamiselle! Puheenjohtajapäivien ohjelmassa on mm. Seurakyselyn tuloksien läpikäynti, Karateliiton uusi suunta, koulutuspalvelut ja paljon muuta mielenkiintoista. Ilmoittaudu puheenjohtajapäiville viimeistään 27.4.2018 info@karateliitto.fi (mainitse myös osallistutko iltatapahtumaan ja tarvitsetko hotellimajoitusta) Liitteenä ohjelma. Puheenjohtajapäivien ohjelma 19.5.2018 Nähdään puheenjohtajapäivillä!

Hallituksen kokous

kesäkuu 5 @ 16:30 - 19:00

SHOTOKAN KATALEIRI

kesäkuu 15 - kesäkuu 17