LISENSSIKAUSI 1.8.2015-31.7.2016

SUOMEN KARATELIITON UUSI LISENSSIKAUSI KÄYNNISTYY 1.8.2015

Lajiliiton jokaisen jäsenseuran jokaisella harrastajalla tulee olla lisenssivakuutus tai vakuutukseton lisenssi.

LÄHETÄMME KAIKILLE LISENSSIN KAUDELLA 2014-2015 LUNASTANEILLE LASKUN AUTOMAATTISESTI KOTIIN ERÄPÄIVÄLLÄ 1.8.2015!

MIKÄLI LISENSSIKAUDELLA 2014-2015 OLIT VALINNUT VAKUUTUKSETTOMAN LISENSSIVAIHTOEHDON VOIT MUUTTAA SEN VAKUUTUKSELLISEKSI MUUTTAMALLA LASKUN LOPPUSUMMAKSI 85,00 EUROA.

UUDEN LISENSSIN VOI NYT ELOKUUSTA ALKAEN TILATA LIITON WWW-SIVUJEN KAUTTA. LIITON WWW-SIVUILTA LÖYTYY LISENSSI-LOMAKE, JONKA TÄYTTÄMÄLLÄ SAAT LISENSSIN VOIMAAN!

Pohjolan lisenssivakuutuksen hinta on alkavalla uudella lisenssikaudella 1.8.2015–31.7.2016 85,00 euroa >> vain 23,6 snt päivässä.   Lisenssijärjestelmään kuuluva Pohjolan karaten lisenssivakuutus on kattava ja luotettavaksi todettu.

VAKUUTUSEHDOT OVAT MERKITTÄVÄSTI PARANTUNEET ! – Hoitokorvaus uudessa lisenssivakuutuksessa nyt 15000€ (ennen 8500€) – Otteluita, kilpailuja ja harjoituksia ei ole sidottu seuran toimintaan. Myös pelailu kavereiden kanssa kuuluu vakuutuksen piiriin. – Lisenssivakuutus korvaa myös lajille ominaiset harjoittelut esim. juoksulenkit. – Tapaturman ja voimanponnistuksen käsitteet on poistettu – tilalla äkillisen tapahtuman aiheuttama vamma (tarkoittaa mm. sitä, että vanhoissa ehdoissa voimanponnistuksen ja liikkeen aiheuttaman venähdysvamman hoitokuluina ei korvattu magneettitutkimusta eikä leikkaustoimenpiteitä mutta nyt korvataan).

Niille harrastajille joilla jo on jokin muu karateharrastuksen korvaava vakuutus, lisenssin hinta on 30,00 euroa. Alle seitsemän (7) vuotiaat harrastajat on vapautettu lisenssijärjestelmästä. Kilpailujen yhteydessä vakuutustodistus on pakollinen, kuten tähänkin saakka. Kaikki lisenssivaihtoehdot sisältävät karateliiton kilpailulisenssin.

HUOM! Jos valitsit vakuutuksen sisältävän Pohjolan lisenssivakuutuksen niin huomioi, että lisenssi- ja vakuutus on voimassa kun tietosi on rekisteröity liiton lisenssirekisteriin ja kun lisenssivakuutus se on maksettu.

Lajiliitto lähettää jokaiselle lisenssinhaltijalle lisenssikortin ja siihen liittyvän ohjeen suoraan kotiosoitteeseesi.

Lisenssinhaltija voi halutessaan hyödyntää Suomen Karateliitto ry:n ja yhteistyökumppaneiden yhdessä neuvottelemat jäsenedut. Huomioi, että alennuksia hyödyntämällä saat etuja lisenssimaksun verran hyvinkin pian takaisin.

– Alennusta liiton yhteistyökumppanien tuoteryhmän karatetuotteista – 50 % alennus SM-kilpailujen sekä Finnish Open kilpailujen lipun hinnasta (lisenssikortti toimii alennuslippuna).

Mahdollisista muista ja uusista eduista tiedotetaan karateliiton www-sivuilla www.karateliitto.fi