TERVETULOA KARATELIITON TUOMARIPÄIVILLE

Koulutukset Leirit Tuomaritoiminta

TERVETULOA KARATELIITON TUOMARIPÄIVILLE
PAJULAHTEEN 1.-2.9.2018

Koulutuspäivät on tarkoitettu sekä tuomarilisenssin omaaville, että tuomaritoiminnan aloittamisesta kiinnostuneille. Koulutuspäivät sopivat mainiosti myös valmentajille ja huoltajille, jotka haluavat kehittää WKF-sääntötuntemustaan.

Päivän aikana sinulla on mahdollisuus sääntöjen teoriakokeen suorittamiseen tai jo olemassa olevan tuomarilisenssin korottamiseen. Kouluttajina toimivat Suomen Karateliiton tuomarivaliokunnan jäsenet. Samaan aikaan Pajulahdessa on Karateliiton maajoukkueen leiri, mikä mahdollistaakin laadukkaan käytännönharjoittelun!

Koulutuspäivä alkaa lauantaina klo 11 ja päättyy sunnuntaina noin klo 13. Ohjelma tarkentuu lähempänä koulutusta ja ilmoittautuneille toimitetaan tarkempi ohjelma ennen koulutusta.

HINTA:
Koulutuksen hinta majoittuville on 150€ (sisältää: yksi yö 2hh, ruokailut, koulutus ja teoriakokeet). Yhden päivän on hinta 50€ sekä lounas/illallinen kassalta ostettuna. Mikäli sinulla on majoitustarve, olethan yhteydessä Karateliiton toimistoon, info@karateliitto.fi.

Osallistumismaksu tulee maksaa Suomen Karateliiton tilille:
AKTIA FI72 405000 100 11261 ilmoittautumisen yhteydessä.
Liitäthän maksuun viestin: TUOMARIKURSSI.

VARUSTEET:
Lisenssin omaavilla tuomareilla asusteena tuomaripuku, muilla vapaa. Muistakaa kaikki ottaa pilli mukaan.

ILMOITTAUTUMINEN:
Ma 20.8 mennessä sähköpostitse Karateliittoon osoitteeseen info@karateliitto.fi. Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä, suoritatko kirjallisen kokeen.

HUOM!
Valmistaudu päivään lukemalla säännöt etukäteen ja mieti askarruttavia kysymyksiä! Karateliiton sivuilla (www.karateliitto.fi) kohdassa materiaalit löytyvät sekä katan ja kumiten säännöt suomeksi että englanniksi.
Syksyksi valmistuu uusi tuomarikravatti. Jos haluat ostaa kravatin tuomaripäivillä, niin ilmoita määrä tuomarivaliokunnan sihteerin osoitteeseen: marjaana.rantala@pp.inet.fi ennen 1.9.

LISÄTIEDOT:
Pirkko Heinonen, tuomarivaliokunnan puheenjohtaja